Hype

sobota, 23 marca 2013

THE BLACK & WHITE TIME

I spent all yesterday searching for black and white alternative.
I found it in H&M. Although it was not a costume, or shorts. Just skirt and shirt.But, I think it's
look really good.

Cały wczorajszy dzień spędziłam na poszukiwaniu biało czarnej alternatywy. Odnalazłam ją dopiero w H&M. Co prawda nie był to kostium, ani spodenki. Tylko spódniczka i bluzka. Jednak sądzę, że wyglądają całkiem dobrze. 
What do you think?
As I said, I found a set of H&M.
1.shirt 79,99 zł
2.skirt 79,99 zł
There I found a wonderful striped pants and jacket
Bouth things - 79.99 zł.
In H&M were a lot of black and white clothes(not only in strips) and beige.

Co sądzicie?
Jak już mówiłam zestaw znalazłam w H&M.
1. koszulka 79.99 zł
2. spódnica 79.99zł
Znalazłam tam też cudowne spodnie w paski i marynarkę,
Obie rzeczy za 79.9zł.
W H&M znalazło się sporo biało czarnych ubrań (nie tylko w paski) oraz beże i pudrowe róże.


Yesterday was a litlle cold so I wore this :
Ponieważ wczoraj było trochę zimno, na swoją kreacje wybrałam całkiem inny zestaw:
1.black shirt- Tally weijl
2.zip shirt in strips -Bershka
3.black sweater- Stradivarius
4.bracelet - Stradivarius
5.moro snickers- Pull and bear
6.bag- CCC


( pomińmy tło)
1. Podkoszulek czarny  - Tally weijl 
2.Koszula zapinana w paski - Bershka 
3. Czarny sweter - Stradivarius 
4. Bransoletka czaszki - Stradivarius 
5. Trampki  moro z ćwiekami - Pull and bear
6. Torba CCC

Today is better than yesterday by weather, but I'm not exactly woke up.
I hope that these days will be  more and more
 and finally snow completely disappear outside the window/
Below is the rest of the photos from yesterday's truancy

Dzisiejszy dzień zapowiada się lepiej od wczorajszego (pod względem pogody),  
tyle że ja jeszcze nie do końca się obudziłam.
Mam nadzieję, że takich dni będzie teraz coraz więcej,
i w końcu całkowicie zniknie śnieg za oknem.
:





z Dawidkiem .
Kisses, Patrycia
Buziaki Patrycja ;*

Brak komentarzy: