Hype

środa, 17 kwietnia 2013

Doceur

Hi Dear! How do you pass the day? I spend it at home. I have a fever and I do not want to. As I mentioned before, I had a concert on Monday, added a photo of it already on  Lookbook  and Modnejpolce now added here. I decided that I will add photos from previous shows. So far, there were only 3 but so far recovered, on Friday I have another.
 Cześć Kochani!  Jak mija Wam dzień ? Ja spędzam go w domu. Dopadła mnie gorączka i nic mi się nie chce. Jak już wspominałam poprzednio, w poniedziałek miałam koncert, zdjęcia z niego dodałam już na Lookbook 'u oraz na Modnejpolce teraz czas na post. Postanowiłam, że dodam zdjęcia z dotychczasowych koncertów. Jak narazie były tylko 3. ale o ile wyzdrowieje, w piątek mam kolejny.

                                 (sukienka Second Hand, buty Second Hand, żakiet Second Hand)
(złota sukienka Szafa, szpilki SH)
(czarna bluzka Report Hand, spódniczka Allegro)
As I sing the classics, creations must be elegant and not consist of trousers.

And now let's live and move on to something else.
As the title (doceur of French sweetness)
I was asked recently whether a girl or a grown woman
  would look good in a suit, who willingly assumed to Kilko year old?
Do not you love the themes of flowers, swallows, frill, which replaced baskinki us?
I think that most of us love these girls' attributes.
And what about the extras?
Pink ballet shoes, headbands with flowers, a pearl collars, bows.
That's all meet today more often.
Recently we like to combine sweetness with something aggressive, a sexy and very feminine.
And here is some inspiration and ideas:


Ponieważ śpiewam klasykę, kreacje muszą byc eleganckie i nie mogą skłądać się ze spodni.

A teraz zostawmy koncerty i przejdźmy do czeos innego.
Jak w tytule (doceur z francuskiego słodycz),  
zadano mi ostatnio pytanie, czy dziewczyna lub dorosła kobieta
 będzie wyglądała dobrze w ubraniu, które chętnie założyła by kilko latka?
Czy nie kochamy motywów kwiatów, jaskółek, falbanke, które zastąpiły nam baskinki ?
Ja myślę, że większość z nas kocha te dziewczęce atrybuty.
A co z dodatkami ?
Różowe baleriny, opaski z kwiatami, kołnierzyki w perełki, kokardki.
Tak to wszystko spotyka się dziś coraz częściej.
Ostatnio lubimy łączyć słodycz z czymś agresywnym, sexownym i bardzo kobiecym.
A o to kilka inspiracji i propozycji :

( kolnierzyk H&M, sweerek SH, spodnie Cubus, koturny SH)

Do you like to dress this way?
Lubicie ubierać się w ten sposób ?




1 komentarz:

Unknown pisze...

chciałabym słyszeć jak śpiewasz obie stylizacje eleganckie i piękne :) a ostatnia świetna i te zdjęcia bardzo fajne :) Zapraszam do mnie i co powiesz na wspólne obserwowanie ?