Hype

sobota, 6 kwietnia 2013

Keep your mind wide open !

 Expected Friday passed perfectly. Finally proved to me that there are people who are suitable to my friends. People who are not issue me with a trivial reasons and that I can trust. Strange, I was sure that these no longer find it. But, fortunately, is not so bad.
 Are you also upset when someone speaks insisted on topics which do not have a clue? And instead of going forward believe in some theories current at the time of our great-grandmother. And everything would be ok as if they did not try to push this too me. I hate that!

  Oczekiwany przeze mnie  piątek minął idealnie. Wreszcie  udowodniono mi, że sa ludzie, którzy nadają się na moich znajomych/przyjaciół. Ludzie, którzy nie wystawią mnie z błachych powodów i którym moge ufać. Dziwne, byłam pewna, że takich już nie znajdę. Ale naszczęście, nie jest jeszcze tak źle.
   Czy Was też denerwuje, gdy ktoś wypowiada się uparcie na tematy o których nie ma pojęcia ? I zamiast iść do przodu wierzy w jakieś teorie aktualne za czasów naszych prababć. I wszystko było by w miarę ok, gdyby nie próbował wciskać tych tez mi. Nienawidze tego!


My package did not come on .. But come my dear, most wonderful ramones with H & M 'u
Here is it:


  Moje paczki dalej nie przyszły..Ale doszła moja kochana, najcudowniejsza ramoneska z H&M' u.
O to ona:
Besides already ordered fabric dyes so no long my shorts are ready. Although knowing me, once I start to stain and it will not stop the processing of all, rarely worn items.
  On Friday, I had some free time and visited a few shops SH, I bought a khaki parka from H & M'u and I'm just very happy. Overall, I will add pictures of all my treasures acquired in March, when the package already walk and dyes.
  I finally have some pictures of a session, they are:


Poza tym zamówiłam już barwniki do tkanin więc nie długo moje spodenki będą gotowe. Chociaż znając mnie, gdy już zaczne barwić to nie przestanę i przerobie wszystkie, rzadko noszone rzeczy.
 W piątek miałam troche wolnego czasu i odwiedziłam kilka sklepów SH, kupiłam parkę khaki z H&M'u i poprostu jestem bardzo szczęśliwa. Ogólnie dodam zdjęcia wszystkich moich skarbów zdobytych w marcu, gdy dojdą już paczki i barwniki.
 Nareszcie mam kilka zdjęć z sesji, o to one:
 ( spodnie - Targ, katana-SH, parka zimowa - H&M)

A  o to kilka z moich ostatnich stylizacji :
w moim wydaniu :
(koszula SH, spodnie bershka, ramoneska H&M, conversy)
(spódniczka stradivarius, baskinka pullandbear, szpilki Targ, kołnierzyk allegro)
(jeansy bershka, koszula sh, ramoneska sh)

4 komentarze:

Unknown pisze...

świetna ramoneska <3

Magdalena Brudzińska pisze...

spodnie mega :) zaoraszam do wspólnej obserwacji :)

Cloudy pisze...

piękna z Ciebie istota, jakie nogi <3

Anonimowy pisze...

The shot of you in the window sill is simply breathtaking. Love seeing you in casual clothes with the high top chucks. You are simply stunning here. WOW.